Powered by Blogger.

Friday, April 16, 2010

tag


Sblm nih aku x penah jwb benda2 camnih. Tp hr nih rs nak jwb.... tag dr nujie Kiranya sukahati aku le nak jwb camne pun kan? :D

1. Adakah anda rasa hot?
Hot! kat tmpt keje budak panggil aku cikgu garang :P
Skrg ni mmg tgh hot..lebih2 lg suasana skrg ni.. suhu panas dunia meningkat.

2. Upload wallpaper pc/ laptop anda skrg



3. Cerita tentang gambar ini
p jln2 sukaria ms cuti sek thn lps. Best!!

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
Awal bulan 12 thn lepas.. huhu. mkn sbb kengkonon tggu 9 bulan baru dpt mkn lg :P

5. Lagu terakhir anda dengar?
x ingat la pulak sbb kalau buka radio dlm keta...aku lebih suka bercerita ngan suami.kiranya lagu tu background je.. :D

6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Nak gosok baju..basuh baju..lipat baju.. sume psl baju yg aku x suka kena buat ari nih!

7. Selain nama sendiri,anda dipanggil dengan nama apa?
shida-family panggil
kakak-adik2 panggil

8. Tag lagi 8 orang
atty
mar
huda
k.ina
boss
edir
awin
zaidah

9. Siapakah no 1 kepada anda
kwn merangkap zaujah boss

10. Katakan sesuatu kepada no 5
Nak join CASIC dll tp masih belum ada kesempatan..

11. No 3 ada hubungan dengan siapa?
masih single

12. Bagaimana pula dengan no 4
Ngan suami dia..huhu tp x tau lak nama asben k.ina nih

13. Pesanan kepada no 6
Dir,udah2 le tu main farmville... haha

14. Kata2 cinta kepada no 6
Ni adik aku ler...

15. Adakah no 7 & no 8 mempunyai persaman
sama2 sekolah kat maahad
sama2 smbg blaja kat uia
dah jd isteri n ibu

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
Nama dia nurzie nurhafiza
asal johol, skrg dok kat dungun
kawen ngan abe wu
ada anak 2org
suka n paidai masak... i like it (w/pun aku x penah rs dia masak pun...)

17. Persamaan antara kambing dan lembu
2-2 hewan

18. Perasaan anda buat tag ini?
Seronok bila buat time sengsorang kat umah ni.

19. Adakah anda tahu si Razman itu sengal?
Sapa Razman pun aku x kenal..

20. Gay or less?
Ntah.. x wujud kat alam ni kot

0 comments on "tag"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez