Powered by Blogger.

Monday, October 17, 2005

Apa dah jadi?


Aku x pasti detik dan saat itu tapi apa yang aku pasti, aku terkejut trima sms tuh. Nape jadi macam tuh? aku tergamam..kecewa..x percaya-macam ni ke sebenarnya yang berlaku?

keesokan harinya, aku terfikir...mampu ke kalau macam ni sepanjang hayat? aku terbaca sebuah buku "andai anda fikir anda x mampu, dan tau keadaan sblm anda membuat keputusan...anda merupakan seorg yang bodoh andai anda tetap dengan keputusan itu" very complicated right?

kwn aku kata "ajar guna psyc..sesama bantu.." ermm... biar la. Andai itu jlnnya.. aku akan cuba tapi penentunya aku x pasti n x tau.

tapi...bila aku citer kat kakak...kakak kata "bg la masa kat dia. Dia dah sebati ngan perangai n sikap tu.." Ntah la..kdg2 aku rasa baik, kdg2...kdg2...kdg2...kdg2... :P BOSAN!!! Bosan ngan diri. byk perkara lain bleh buat! lepas ni andai dtg lagi...aku malas nak fikir byk. biar la apa org kata. andai sekadar _ _ _ _ biarlah!

kata hati yang sentiasa berbolak balik ni..buat aku makin tertekan dengan dunia luar! keyakinan yang dtg hanya menyinggah dlm hati dan kemudian berlalu membuatkan aku terpinga2. tapi ni sume salah diri sendiri :( ..baru dapt tazkeer dari min "serahkan segala2nya pada Allah ..hati kan tenang bila terima keputusan Ilahi"

mcmn plak ngan keputusan yang melibatkan kelompok yang lebih besar? jwpnnya "tetap sama!"

*dulu aku ingatkan pada diri..jgn bermain dgn api. kecil di bawa bermain, besar..memakan diri. Skrg ni kecik ke besar??? :?

0 comments on "Apa dah jadi?"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez