Powered by Blogger.

Wednesday, October 19, 2005

Kasih pada k.meen


alhmdlh n syukur... hari ni trima emel dr k.meen. k.meen walau mcmn dugaan yang Allah beri pada akak..saya disini tetap mendoakan agar akak sentiasa tenang.

ingat lah janji Allah dalam surah al-insyirah. setiap kesusahan itu akan disusuli dengan kemudahan n kesenangan. kesenangan n kemudahan tu plak Allah x mention coz..terlalu banyak 4 hamba2Nya...

aku sendiri gusar ngan galur kehidupan yang aku lalui skrg ni. tapi walau macamana sukar n peritnya aku kena pastikan yang aku perlu sentiasa memberi dorongan kepada orang lain walaupun aku yang rebah!!

0 comments on "Kasih pada k.meen"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez