Powered by Blogger.

Saturday, July 01, 2006

pagi ahad


hitcounterKesejukan pagi makin terasa bila aku kuakkan sedikit tingkap di depan mata. Hmm…masih tetap seperti semalam. Seorang diri dan melihat "teman" di pagi hari..masih seperti hari-hari semalam. Tiada perubahan. Bila agak boring, aku tengok siaran pagi di kaca tv..hanya memandang kosong. Namun aku masih setia melihat "teman". Bila hampir sejam aku memandang "teman" dengan rutin harianku…dia senyap seolah2 terlena kembali. Takpe..biarkan ia. Mungkin semalam dia terlalu penat atau mungkin juga terlalu sibuk dengan tugas seharian.Sekarang aku kembali mengadap kerja yang tertangguh dan terus tertangguh. Hohoho kadang2 penat, kadang2 best, kadang2 menjemukan…walau apapun inilah takdir dan pilihan diri. So, kena terima la..alahai..lama lagi nih…30 tahun lagi!! Larat ke macam ni?

2 comments on "pagi ahad"

Anonymous said...

Hi

'isYaH RaaDiaH on July 04, 2006 10:47 AM said...

hi

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez