Powered by Blogger.

Thursday, June 29, 2006

apa yg dirasa


hitcounterPagi2 lagi aku dah sampai tpt keje. Cuba melupakan apa yang berlaku mlm tadi. Tiba2 DIA sergah aku! Cheh! Dengan spontan aku kata g***! DIA tetap ketawa n tersenyum mesra. "sume org g***. Dia ni pun sama g***.. amboi!! Lantak la. Tp sikit sebanyak aku lupakan kesedihan itu.
Kepedihan itu datang lagi. Kali ni lebih perit daripada dulu..tapi itulah yang aku rasakan."itu" yang menggembirakan dan akhirnya,,"itu" juga yang mendatangkan kepedihan! Orang tua-tua kata..jangan terlalu suka, nanti akan duka. Kiranya kena akui le kata2 ni?
Macamana nak hilangkan rasa pedih ni? X bercakap ngan org 10 hari? Ketawa siang n malam? Senyum memanjang….atau menempel kat sesapa 24jam?Pedih tu masih terasa walaupun petang dah menjelma. Habiskan masa dengan bunga2 syurga ni..lap tingkap sekol**, main badminton, makan byk2, tengok DIA! Hmm…tp nak tengok DIA pun dah xde mood..

0 comments on "apa yg dirasa"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez