Powered by Blogger.

Wednesday, March 29, 2006

kembali


dah lama aku x menulis kat sini. skrg ni suasana kat bilik aku sunyi je... cuma dari sini terdengar suara maizatul dan kanak2 riang.
ntah kenapa setiap kali kesedihan kat hati ni bertandang...aku lebih suka menulis di ruang ini. mungkin untuk meluah dan mencoretkan apa yg aku rasa. cuma ku masih ingat lagi kata2 bos dulu... blog tempat untuk berbicara sendiri dan dlm masa yg sama seolah2 kita mempamerkan kelemahan yang kita ada pada umum.. yup!! tu aku x nafikan tp aku suka tulis apa yg aku rasa. kalau dulu aku suka membaca blog ilmiah seorg kenalan..kini blog tu dah lama x aktif. mgkin dsbbkan tgjwb yg byk, dia x sempat nak update blog tu. w/pun aku tetap rindukan tazkirah dr dia.
hati ni baru rasa nak gembira untuk menyertai kwn2 yg selalu ingatkan ttg kesabaran dan kebenaran.. tp masih lagi di uji untuk ke sana... hmm... masalah transport ttp mjadi mslh utama kat aku masa ni.
dari minggu lepas aku x mampu nak senyum kat semua org. w/pun pernah dipesan oleh seorang sahabat "walau apa yg kita rasa...jgn melempiaskannya kepada semua org kerana kita akan bersikap tidak adil pada sesetengah kumpulan..." argh!!!! rindu dalam suasana tu.. really..seriously... :((
pilih 4 jadi baik @ lebih baik @ mempertaruhkan kegembiraan dan kesayangan...

0 comments on "kembali"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez