Powered by Blogger.

Friday, March 31, 2006

cari


berkali-kali aku pujuk diri untuk cuba memahami apa yg tersirat di sebalik peristiwa ni. cuba mencari hikmah yg tersurat. kawan2 yg berada di sekeliling cuba menenangkan tp aku masih macam ni.... hmm
insyaAlla petang ni aku akan mula bertolak ke tmpt yg aku rindui. mmg dah lama teringin nak p sana... w/pun aku dah terfikir agak payah untuk aku pulang semula tp aku gagahkan hati agar Allah mpermudahkan segalanya.
pagi ni aku masih perlu menyiapkan beberapa tugas lagi. hari ni dateline keje2 yg perlu disiapkan bulan ni.
telefon mak seperti biasa...aku faham apa yg dialami merupakan beban yg agak berat w/pun kehadiran anak2 disisi. memang aku bjanji pada diri..mak perlu merasai apa yg dia patut rasa dan aku cuba n bharap mampu memberikannya sedikit harapan..yg selainnya aku serahkan kepada Allah.

0 comments on "cari"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez