Powered by Blogger.

Monday, August 29, 2005

KPLI-JQAF....impian atau khayalan


Dalam perjalanan balik dari my university 2 tempat keje.. aku dpt sms dari seorg kenalan-aku dapt kpli! erm..terkejut beruk pun ada gak! ye ke aku dapat? alhmdlh. syukur atas segala yang Allah aturkan. Tapi apa yang aku rasakan sebenarY ek?

Petang ni aku dapat pertanyaan dari seorag ukhti (sesama belajat kat U dulu) "Dah dapat klpi ni..Apa yang enti rasa?" mmg aku x nafikan yg dia tau byk pkembangan aku kat sini. jzkk ya ukhti!! Moga ukhti berjaya dalam interview kpli nanti..ameen. Dan aku sendiri?? Aku hanya mampu berdoa yang Allah letakkan aku di tempat yang terbaik. Mak ngan ayah begitu xcited bila dapat tau aku layak 4 2nd test ni. Ayah kata "kalau dah dipanggil 4 kali kedua ni..ada harapan dapat!" BESARNYA harapan mak ngan ayah. WAJAR ke aku abaikan perkara ni? begitu gak ngan teman yang sentiasa bersama saat suka duka aku. Dia kata dia lebih suka if aku dapat aku p tp dia still ok lg if aku nak stay kat sini. terima kasih wahai teman kerana sudi memahami keadaan aku kat sini..terima kasih kerana sudi memahami jiwa aku..

Kdg2 aku terfikir mampu ke aku memenuhi semua kehendak orang lain? mampu ke aku penuhi impian orang lain? mampu ke aku merealisasikan hajat orang lain? bagaimana ngan impian n hajat aku? sapa yang nak bantu merealisasikannya? Q ni seringkali bermain2 kat fikiran aku... :?

Ya Allah letakkan aku di tempat yang terbaik..gandingkan daku dengan hambaMu yang mampu membawaku menuju kepadaMu..Izinkan kami tergolong dalam golongan yang "sedikit" ameen...

0 comments on "KPLI-JQAF....impian atau khayalan"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez