Powered by Blogger.

Sunday, August 28, 2005

Surprise!!!!


Bangun je dari tidur..aku teringat kembali kata2 bos mlm tadi. DON'T WORRY ABOUT IT. indahnya akhlak umatmu ya Rasulullah, mulianya peribadi...Ya Allah, pastinya akhlak kekasihMu Muhammad Rasulullah lebih indah dari itu! Dari 'Aisyah Ummu ul-Mukminin "akhlak Rasulullah seperti al-Quran" Ya Allah..betapa indahnya peribadi Rasul junjungan mulia.

Pagi tadi dpt msg dari adik pogram "1st time tengok bos nangis lepas akad!!" huhuhu sebak dengar citer dari jauh.. kami hanya mampu mendoakan kesejahteraan bos n moga dia sentiasa diberkati. ameen

Berbalik pada citer tadi. Bos sentiasa tenang menerima apa jua yang Allah berikan kepadanya. Pastinya Rasulullah s.a.w. lebih tenang dari itu! Mula2 dia dikhabarkan "...." terjatuh! dia jawab "xpe". 2nd time aku pula khabarkan "..." n "..." hilang maybe tercicir di perjalanan! dia jawab "xpe" 3rd time aku bgtau yang sesuatu lagi berlaku kat "..." tu. Last2 bos telefon sbb dia cari "..." aku tergamam n x tau nak jawab apa!! sungguh aku hilang kata2. Bos kata "kalau terjatuh xpe, still ada guarantee lagi" aku jawab "x". Bos kata kalau hilang atau terjatuh atau tercicir pun xpe...so, apa yang berlaku? "aku jawab "ya". Dengan tenangnya bosjawab "ok, xpe...DON'T WORRY ABOUT IT" Ya Allah..masa tu hanya Allah je yang tau apa yang aku rasa.. huhuhu

Bos bagi msg-kita bekerja kerana Allah bukan kerana duit. Kita bekerja bersama2 n dapat hasil sama2. kalau kita susah, kita susah sama2 n senang sama2. aku n kawan jadi x tentu arah masa tu. kami terus bls msg n minta maaf sgt2. Bos rply "xperlu minta maaf sbb dari awl lagi dah dimaafkan..." huhuhu :((

Ya Allah...thabbit quluubana wa aqdaamana 'ala deenik wa too'atik. thabbit fi sabiilillah... ameen ya Rabbal 'aalamiin

0 comments on "Surprise!!!!"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez