Powered by Blogger.

Tuesday, June 13, 2006

dulu


hitcounterDulu..
Kita hanya bersapa apabila berjumpa. Berjumpa pun hanya di jalanan ke bilik kuliah. Kadang-kadang satu semester pun belum tentu kita berjumpa. Kalau jupe pun, kadang-kadang buat2 tak nampak. Siapa ek? Saya atau awak?

Dulu..
Mulut ni ringan menyapa..
Saya nak kenalkan awak dengan seseorang
Rupa-rupanya masa tu awak dah suka orang lain lak..kuikui. malu sehh

Dulu…
Saya tak bleh nak akui apa yang saya rasa
Tapi Chik mengajar saya banyak perkara..(mentang2 ambik psikologi :P)
Banyak yang buat saya terfikir..
Impian saya..
Cita-cita saya..
Harapan saya…
Ianya bukan baru bermula
Tapi merupakan impian saya sejak bangku sekolah lagi

Kini…
Saya tetap impikan perkara yang sama..
Saya tetap dengan harapan dan cita-cita saya..
Cuma sekarang saya tak tau..
Apakah saya mampu merealisasikan impian itu..
Berdayakah saya menggapai cita-cita itu..
Tercapaikah harapan saya itu?

Selamanya..
Saya rasa antara saya dan awak..ada kekuatan
Tapi kita abaikan kekuatan itu..
Kita biarkan kelemahan kuasai persekitaran
Kita biarkan kesakitan selubungi kehidupan
Kita abaikan kekuatan itu…

Saya harapkan kekuatan itu..
Saya tak nak ia hilang
Dan saya yakin awak juga begitu..
Saya yakin harapan kita satu
Saya yakin kita punya impian dan cita-cita yang sama

0 comments on "dulu"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez