Powered by Blogger.

Wednesday, June 21, 2006

suka ek


pagi2 lagi GB dah jupe.. bgtau KBS akan ditunda. ini bermakna aku kena buat surat baru untuk makluman. rasa best sebab dapat bgtau apa yang berlaku sebenarnya...antara keje2 yang dibebankan dibahu masing2. bukan nak berkira, tapi x best gak bila mereka buat dalam keadaan terpaksa. GB nak jupe lagi untuk bincang pasal KBS.
pagi ni aku bercakap dengan DIA. pelik gak sebab DIA banyak lak bercakap ngan aku. myb saat2 akhir DIA kat sini kot. hmm...xpe la. at least, aku dapat kawan ngan DIA n kenal B4 dia pindah ke negeri asal.
mcm2 yang DIA tolong aku pg ni-
*sudi pinjamkan installer program
*pijamkan buku psyc pen****kan
*usb x bleh stop..
*ajar buat surat..hehehehe
ngengada btul la plak!! :P

0 comments on "suka ek"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez