Powered by Blogger.

Wednesday, June 14, 2006

opss


hitcounterSesi petang macam biasa. Lepas satu jam kat library, p kantin 'buka meja makan n meja berita'… hahaha. Biasa la rutin mingguan. Aku suka pandang DIA bukan sebab aku jatuh cinta ngan DIA..aku suka pandang DIA sebab DIA mengingatkan aku pada seseorang. Aku suka tgk DIA sbb mula2 aku datang sini…DIA la org paling SOMBONG ngan aku!!! Sampai satu tahap aku geram tengok muka DIA!

Petang tu…aku 'lelan' membaca puisi nukilan seorang teman yang sentiasa bersama aku suka dan duka..terima kasih! Awk ada tempat yang istimewa dalam hati saya bersama2 insan yang saya sayang J Sedang leka aku membaca puisi tu, DIA masuk dan aku pandang dia. Tiba2 dia terus kata "amboi!pandang macam nak telan orang. Menggetarkan jiwa!!!" Aku jadi confused..salah aku ke?? Aku cuma melihat DIA datang..aku bukan menatap wajah DIA!! Ringan je mulut ni nak jawab "perasan!!!" tapi rasa malu sgt sbb ada 2-3orang lain di situ.. MALU SEHH!!! Sampai sekarang aku masih fikirkan lagi…"aku ke yang bersalah???"
Aku akui yang aku suka pandang DIA tapi aku tak sangka lak pandangan aku tu macam nak telan DIA!!! Hehehhe

Anyway.. sejak hari tuh ada la gak butir bicara dari mulut DIA. Aku teringin sgt ke nak cakap dengan DIA?? Hmm…x jugak!!

Pagi tadi..rakan sekerja sibuk bercerita pasal pregnant. Walaupun dok sebelah ngan mak2 buyung ni..aku tetap sibuk melayan entry baru. Lantak la, yang penting aku tak ganggu kehidupan mereka. Tiba2 terdengar suara DIA.."hai..senyap je, buat tak tau nampak??. Pasang telinga, ambil pengalaman ek…??" hai..DIA ni tak sayang mulut agaknya! DIA tetap maintain mcm biasa…ULTRAMAN yang tersesat!!! Bukan aku yang bagi gelaran ni..tp DIA yang bahasakan dirinya "dari planet lain".

Hmmm…DIA bakal menamatkan zaman bujangnya pada bulan Ogos ni dan dengar khabarnya DIA nak berpindah ke negeri asalnya..itu aku tak pasti tapi nampak macam ye je… Aku akan terasa kehilangan seorang lagi kawan ke setelah PJK pergi?? L Kuikui


Jangan tangisi apa yang telah pergi dari kita jika kita tak menghargainya ketika bersama. Kita selalu mengimpikan sebuah kehidupan yang sempurna tapi kadangkala kita sendiri yang memusnahkannya… © Azrin

0 comments on "opss"

Post a Comment

 

:: JaLan KehiDupaN :: Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez